viernes, 24 de enero de 2014

Examen

3.La carpeta d'aprenentatges que em utilitzat en aquesta assignatura és un blog. En ell em realitzat diferents entrades, relacionades amb la temàtica que treballavem a classe. Solien fer exercicis relacionats amb aquests aprenentages a través de videos, de diferents programes analitzats, o simplements de reflexions sobre un tema determinat. 

És veritat que ha sigut una eina que que m'ha proporcionat un paper més interactiu, ja que ha partir de la teoria que la professora ens impartia a la classe, em pogut reflexionar, crear la nostra teoria sobre els temes, i dir fins i tot si ens semblava correcte o no. Crec que és una manera de creixer, de pensar, de crear tu les teves propies idees a través d'un punt de vista crític. M'he trobat en una situació diferent potser a les que normalment em trobo en un ambient de classe. He vist com podia desenvolupar les meves idees sobre uns temes determinats. A més, el fet de que ho fessim cada dia, vol dir que podia relacionar conceptes d'altres dies amb el que estavem treballant i així, complementar coneixements sobre diferents temes. 
Ha sigut una eina interactiva, ja que a més de crear la meva propia feina a partir del que deia la professora i de les meves reflecions, he pogut compartir amb diferents companys el meu treball i les meves idees, per exmple a través de comentaris en les entrades. A més, la professora ha anat posant comentaris en algunes entrades i axiò fa que hagim pogut anar aprenent a mesura que feiem les entrades, ja que hi havia un feed-back gairebé inmediat. 

En quant a la pregunta, del tipus d'ús del blog, crec que en el meu cas ha sigut un ús dels tres tipus, ja que he fet entrades de diferents tipus. 
En primer lloc, crec que algunes entrades del meu blog són reproductores, ja que he publicat entrades on només reproduia els apunts treballats a classe, sense treballar-los, només posava la informació que m'havia donat la professora. N'és un exemple l'entrada anomenada: "E-learning o Educación a distància" http://tacuab4.blogspot.com.es/2013/11/e-learning-o-educacion-distancia.html
En aquesta entrada no es necessita que l'alumne intervingui, ni que participi, simplement s'ha reproduït el que el professor havia dit.

En altres entrades, com ara, en la entrada de "Mitjans audiovisuals" http://tacuab4.blogspot.com.es/2014/01/medios-audiovisuales.html, ha sigut una eina simbolico-interactiu. Això és així perquè a partir d'uns apunts, he pogut reflexionar, donar la meva opinió i trobar el significat del que volia dir la teoria. 

Per exemplificar el tercer tipus, el transformador, podem trobar entrades al meu blog com ara "Cursos de moodle"http://tacuab4.blogspot.com.es/2013/11/cursos-de-moodle.html. En aquesta entrada hem aprés com s'utilitza un programa a partir d'utilitzar-lo, de realitzar una activitat nova, creada per nosaltres amb el propi programa. Per aquest motiu és transformadors, ja que ha fet canviar aspectes en mi, és a dir, que he pogut aprendre com es feia a partir d'un exmple viu.

Tot i això, crec que el meu blog té més entrades del segon  tipus, simbolico-interactiu, ja que crec que hi ha hagut bastant reflexió sobre el que jop podia pensar o extreure'n de la teoria que se m'havia presentat.

1 comentario:

  1. Considero que en cada exemple d'entrada es plasma cada estil esmentat (reproductor, simbolic - interpretatiu o transformador) i és evident que has fet una evolució molt positiva al llarg de l'assignatura i que el Blog és la millor manera de projectar-ho. Considero que hauries d'estar molt contenta de l'esforç realitzat, enhorabona! :)

    ResponderEliminar